המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

הוזמנתם לבדיקות במכון הרפואי? רישיון הנהיגה שלכם נפסל על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים? יש מה לעשות! פנו אל עורך דין תעבורה אשר ייצג אתכם הן במסגרת המכון ואם צריך אף בוועדת הערר ויפעל להחזרת הרישיון.

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים – מה זה?

גוף זה הינו אחראי על הכשירות הרפואית לנהיגה ובסיטואציות שונות, הוא מזמן נהגים לערוך בדיקות רפואיות, אשר לעיתים קרובות, מסתיימות בהחלטת המכון לפסול את רישיון הנהיגה.

מתי פוסל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים את רישיון הנהיגה? למשל, כאשר נהגים מקבלים פסילות ארוכות בתיקי אלכוהול וסמים, עבר של סמים, דיווחים של בתי החולים ומשטרת ישראל, כאשר הוא סבור כי הנהג סובל מבעיה פסיכיאטרית אשר פוגעת בכשירותו לנהוג, בעיות רפואיות ועוד.

על מנת להימנע מפסילת הרישיון על ידי המכון, חשוב לפנות אל עורך דין מומחה בתחום התעבורה עם קבלת הזימון. עורך הדין יכין את הנהג לקראת הליך זה וזו יכולה במקרים רבים למנוע מראש את הפסילה. אם בכל זאת נתקבלה החלטה על , עורך הדין ייצג את הנהג מול ועדת הערר, שם יציג חוות דעת רפואית הסותרת את דעתו של המכון בדבר מצבו של הנהג ויביא להשבת רישיון הנהיגה.

אי התאמה אישיותית

סעיף סל בו משתמשים במכון כדי לפסול הגבה מאוד נהגים אשר נמדדים על-פי מבחן ארוך שמבוצע באמצעות מחשב ופגישה עם פסיכולוג מיד לאחר תום המבחן. חשוב לציין כי דווקא במקרה זה- אחוזי ההצלחה בוועדת הערר גבוהים מאוד.

ליווי משפטי של עורך דין לתעבורה מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

  • הנחת המוצא של נהגים רבים היא כי באפשרותם להתנהל באופן עצמאי מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים אך המציאות מלמדת כי ללא ליווי משפטי, קשה מאוד להימנע מפסילת הרישיון. על מנת לסתור את טענות המכון ולהציג תמונה נכונה ומדויקת של מצבו הרפואי של הנהג, נדרש ידע משפטי, ניסיון והכרות עם התנהלות המכון.
  • המייצג מזה שנים רבות נהגים בהליכים מול מכון רפואי לבטיחות בדרכים. בזכות הכרתו המעמיקה עם הגורמים השונים ושיתופי הפעולה שיצר עם מיטב המומחים הרפואיים, מצליח עורך דין שלום למנוע במקרים רבים את פסילת הרישיון של הנהגים הפונים אליו.
  • כמו כן, עורך דין ניר שלום מייצג נהגים בוועדת הערר ומביא במקרים רבים לשינוי ההחלטה והשבת רישיונו של הנהג. מלבד ניסיונו המקצועי עתיר השנים, לעורך דין ניר שלום תואר של בוחן תאונות דרכים, המקנה לו ידע מקצועי ייחודי בתחום התעבורה והבנה מעמיקה באופן התנהלותו של מכון הרפואי לבטיחות בדרכים. על כן, מעניק עורך דין ניר שלום טיפול מהיר ויעיל בהליכים השונים מול המכון, החל מהזימון הראשוני ועד לוועדת הערר.

נתפסת ע״י שוטר? זומנת לבדיקה במכון? רישיונך כבר נפסל ומעוניין להחזירו? השאר פרטים או התקשר עוד עכשיו לעורך דין ניר שלום לקבלת ייעוץ משפטי.

טלפון:077-9976882  מייל: Nirshalomlaw@gmail.com 

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
נושאי המאמר:
השאירו פרטים ואחזור אליכם
דילוג לתוכן